Facturering
Payt
Wij willen u informeren dat wij vanaf 1 december 2024 de facturatie zullen laten verzorgen door een nieuw softwarebedrijf. Dit betekent dat u voortaan uw facturen en betalingen van ons zelf zult ontvangen.
Hier gebruiken we de software van Payt voor. De software maakt het voor u mogelijk om uw rekeningen terug te vinden in een persoonlijke online omgeving (hier heeft u geen account voor nodig), eenvoudig uw rekeningen met iDEAL te betalen en te communiceren met de praktijk wanneer u vragen heeft over uw rekening of een betalingsregeling wilt treffen.
Waarom deze verandering? Payt biedt gebruiksvriendelijke betalingsmogelijkheden, wat zorgt voor een soepelere en efficiëntere ervaring voor u als patiënt. Wij vertrouwen erop dat deze verandering bijdraagt aan een snellere verwerking van betalingen en een verbeterde service voor u als patiënt.
De standaard werkwijze van onze praktijk is dat wij uw behandeling eerst indienen bij uw verzekeraar. Het deel dat niet door uw verzekeraar wordt vergoed brengen we vervolgens bij u in rekening. U heeft vervolgens 14 dagen om de rekening te voldoen. Dat kan u doen door gebruik te maken van de digitale betalingsmogelijkheden, zoals iDEAL. Hebben wij nog geen of een oud e-mailadres van u, maar wilt u wel graag uw rekeningen via de mail ontvangen? Geef uw e-mailadres dan z.s.m. aan ons door.
Wat betekent dit voor u?
- Nieuwe facturen: U ontvangt voortaan facturen van ons zelf in plaats van Infomedics.
- Betalingsinstructies: De betalingsinstructies kunnen iets anders zijn, maar u kunt nog steeds via de gebruikelijke methoden betalen (bijvoorbeeld via overschrijving, iDEAL, etc.).
- Klantenservice: Voor vragen over uw factuur kunt u bij ons terecht. Wij zijn bereikbaar via telefoonnummer 0591-230023 of per mail info@tandartspraktijkodoorn.nl.
Wij danken u voor uw vertrouwen en kijken ernaar uit om u in de praktijk te ontvangen. Mocht u vragen hebben over deze verandering, aarzel dan niet om contact op te nemen.
Zoals eerder kunt u ook nog steeds, als u dat liever heeft, per pin of contant direct afrekenen aan de balie.
Volgens een aanpassing in de “Regeling ransparantie zorgaanbieders”, die sinds 1 september 2024 is ingegaan, zijn wij verplicht u te melden dat wij geen contract hebben met een zorgverzekeraar. Dit hebben wij nooit gehad en is ongebruikelijk onder tandartspraktijken, maar we zijn wel verplicht dit mede te delen.